W CELU ROZPATRZENIA REKLAMACJI LUB PROCEDOWANIA ZWROTU – HONOROWANE SĄ WYŁĄCZNIE ZGŁOSZENIA NA PODSTAWIE WYPEŁNIONEGO FORMULARZA NA STRONIE INTERENTOWEJ LUB PO PRZESŁANIU FORMULARZA REKLAMACJI NA ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ NA ADRES [email protected]
Regulamin reklamacji
- Obowiązkiem sprzedawcy jest dostarczenie Klientowi zamówionego towaru wolnego od wad. Klient ma możliwość reklamowania towaru, który uległ uszkodzeniu w transporcie, posiada wadę fabryczną lub jest niekompletny.
- W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem Klient powinien powiadomić o tym dostawcę i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał, kontaktując się pocztą elektroniczną na adres: [email protected].
- W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia artykułu z wadą fabryczną Klient zobowiązany jest skontaktować się drogą elektroniczną z Biurem Obsługi Klienta Yerbador.pl, po czym odesłać otrzymany towar na adres Sprzedawcy:
03-301 Warszawa
Klient może żądać zwrotu należności za produkt oraz zwrotu udokumentowanych i adekwatnych kosztów wysyłki.
- W razie niezgodności towaru z umową kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się drogą elektroniczną z Biurem Obsługi Klienta Yerbador.pl – adres e-mail: [email protected].
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od jej przekazania do Biura Obsługi Klienta Yerbador.pl, drogą mailową na adres [email protected]. Pisemna informacja o wyniku zostanie wysłana na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
- Yerbador.pl zwraca Klientowi należność za odesłany lub reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
- Yerbador.pl nie przyjmuje produktów przesyłanych za pobraniem.
- Yerbador.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów, jeżeli jakość ta uległa pogorszeniu już po dostarczeniu produktów klientowi i z przyczyn leżących po stronie Klienta.
- Yerbador.pl jako sprzedawca informuje klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
Prawo odstąpienia od umowy – Zwrot towaru
- Konsument przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn.zm.) przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
- towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest zwrócić podlegające zwrotowi towary w stanie nie zmienionym, w szczególności nie powinien korzystać z towarów w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towarów. W przeciwnym razie Konsument będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie wartości Towarów.
Jagiellońska 82d
03-301 Warszawa,nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem.
- Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu towarów, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru do Sprzedawcy.
- W terminie 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy Klient otrzyma zwrot uiszczonej należności, w tym koszty dostarczenia rzeczy odpowiadające kosztom najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o których mowa w punkcie poprzedzającym, do chwili dokonania przez Konsumenta zwrotu towarów, których dotyczy odstąpienie od umowy, lub dostarczenia przez Konsumenta potwierdzenia, że towary te odesłał, w zależności od tego, które z tych zdarzeń (zwrot czy dostarczenie potwierdzenia) nastąpi wcześniej.
- Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie wyłącza uprawnień Konsumenta wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli zawarł on umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako przedsiębiorca).
- Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w rozdziale 3. stosuje się do Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.